Wypełnianie zmarszczek za pomocą preparatów kwasu hialuronowego

O zabiegu: Kwas hialuronowy naturalnie występuje w organizmie człowieka i pełni kluczową rolę w zachowaniu zdrowia i urody. Znajduje się głównie w skórze i odpowiada za jej właściwe nawilżenie, sprężystość oraz napięcie. Kiedy wraz z wiekiem jego ilość w skórze stopniowo się zmniejsza, redukuje się jej zdolność do gromadzenia wody, w konsekwencji czego staje się wysuszona, wiotczeje, pojawiają się pierwsze zmarszczki, a policzki i usta tracą swoją objętość i jędrność. Preparat z kwasem hialuronowym podawany jest cienką igłą bezpośrednio w miejsce, które poddajemy korekcji. Po zabiegu możesz wrócić do swoich codziennych zajęć. Efekt wypełnienia widoczny jest natychmiast.
Czas trwania zabiegu:  około 40 minut ze znieczuleniem
Znieczulenie: miejscowe
Przygotowanie do zabiegu: Na 7-10 dni przed zabiegiem unikaj przyjmowania leków hamujących agregację płytek krwi (po konsultacji z lekarzem prowadzącym). Na 5 dni przez zabiegiem unikaj przyjmowania niesteroidowych leków przeciwzapalnych.
Konsultacja lekarza medycyny estetycznej oraz dermatologa w przypadku zmian skórnych okolicy poddawanej zabiegowi
Zalecenia po zabiegu: ograniczenie aktywności fizycznej i przegrzewania /sauna/ przez okres kilku dni, picie odpowiedniej ilości wody
Przeciwwskazania do zabiegu: ciąża, karmienie piersią, choroby infekcyjne, zakażenia wirusowe, bakteryjne i grzybicze skóry, stany zapalne skóry w miejscu zabiegu, choroby autoimmunologiczne, łuszczyca, choroba nowotworowa w okresie 5 lat od zakończenia leczenia, niewyrównana cukrzyca, nadwrażliwość na składniki preparatu, skłonność do powstawania bliznowców i blizn przerosłych, sterydoterapia