Powiększanie i modelowanie ust za pomocą preparatów kwasu hialuronowego

O zabiegu: Upływający czas nie oszczędza również Twoich ust. Wraz z wiekiem czerwień wargowa ulega odwodnieniu, usta tracą jędrność i objętość, a kąciki zaczynają opadać. Wszystkie te niedoskonałości możemy skutecznie skorygować przy użyciu kwasu hialuronowego. W NovaClinica pomożemy Ci uwydatnić usta, podkreślić ich kontur oraz poprawić kształt i wygląd. Podanie wypełniacza pozwala uzyskać doskonały efekt zwiększający objętość, nawilżenie oraz ujędrnienie ust. Lekarz indywidualnie dobiera ilości preparatu do pacjenta. Kwas hialuronowy jest podawany w usta i ich okolicę za pomocą cienkiej igły.

Kwas hialuronowy naturalnie występuje w organizmie człowieka i pełni kluczową rolę w zachowaniu zdrowia i urody.

Czas trwania zabiegu:  około 50 minut ze znieczuleniem
Znieczulenie: miejscowe
Przygotowanie do zabiegu: Na 7-10 dni przed zabiegiem unikaj przyjmowania leków hamujących agregację płytek krwi (po konsultacji z lekarzem prowadzącym). Na 5 dni przez zabiegiem unikaj przyjmowania niesteroidowych leków przeciwzapalnych.
Konsultacja lekarza medycyny estetycznej oraz dermatologa w przypadku zmian skórnych okolicy poddawanej zabiegowi
Zalecenia po zabiegu: ograniczenie aktywności fizycznej i przegrzewania /sauna/ przez okres kilku dni, wskazany masaż ust, picie odpowiedniej ilości wody, pomadka nawilżająca do ust od następnego dnia po zabiegu
Przeciwwskazania do zabiegu: ciąża, karmienie piersią, choroby infekcyjne, stany zapalne skóry w miejscu zabiegu, choroby autoimmunologiczne, łuszczyca, choroba nowotworowa w okresie 5 lat od zakończenia leczenia, niewyrównana cukrzyca, nadwrażliwość na składniki preparatu, skłonność do powstawania bliznowców i blizn przerosłych, sterydoterapia, stosowanie leków immunosupresyjnych. przy nawracającej opryszczce warg wskazana profilaktyka przed zabiegiem