Nowość: Pakiet badań dla ozdrowieńców Covid-19

W NovaClinica przygotowaliśmy PAKIET COVID dla ozdrowieńców.

Pandemia zbiera swoje żniwo. Niestety nawet po przechorowaniu COVID 19 pacjenci nie mogą odetchnąć z ulgą. Pomimo wielu tygodni od wyzdrowienia pacjenci nadal czują osłabienie, zmęczenie, płytki oddech, szybkie bicie serca, duszności czy kaszel.

Po przechorowaniu COVID 19 duża grupa pacjentów zmaga się z powikłaniami po infekcji. Pomimo wielu tygodni od zakażenia ozdrowieńcy nadal czują osłabienie, zmęczenie, płytki oddech, szybkie bicie serca, duszności czy kaszel.
Koronawirus powoduje poważne powikłania zdrowotne szczególnie u osób z otyłością i obciążonych innymi chorobami, ale również u osób pozornie zdrowych:
• niewydolność oddechowa, uszkodzenie płuc, pogorszenie astmy i przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP)
• zawał mięśnia serca często bez typowych objawów, niewydolność krążenia, zaburzenia rytmu serca, udar mózgu
• zakrzepica żylna, zator płucny
• niewydolność nerek
• bezsenność
• depresja
• pogorszenie przebiegu dotychczasowych chorób
• tzw. mgłę mózgową, czyli zaburzenia koncentracji, pamięci, sprawności intelektualnej

Wychodząc naprzeciw potrzebom pacjentów oferujemy pakiet badań (PAKIET COVID 19), który przeznaczony jest dla ozdrowieńców. Celem PAKIETU COVID 19 jest ocena stanu zdrowia pacjenta oraz leczenie powikłań po przechorowaniu COVID 19.

W ramach PAKIETU COVID 19 oferujemy państwu wykonanie w czasie jednej wizyty następujących badań:

• konsultacja kardiologiczna
• badanie EKG
• badanie wysycenia krwi tlenem
• echo serca
• USG płuc
• w razie potrzeby – zalecenie badań dodatkowych do wykonania

Cena PAKIETU COVID 19 – 350 PLN