Aleksandra Narloch

Specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu
Aleksandra Narloch jest absolwentką Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Gdańsku.

Staż podyplomowy ukończyła w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im M. Kopernika w Gdańsku.

Zasadnicze kształcenie specjalizacyjne odbywała w Klinice Ortopedii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego na Oddziałach Ortopedii Dziecięcej, Ortopedii Dorosłych, Oddziale Traumatologii Narządu Ruchu, Oddziale Chirurgii Ręki oraz Oddziale Spondyloortopedii gdzie uzyskała tytuł specjalisty ortopedii i traumatologii narządu ruchu.

Od 12 lat zajmuje się diagnostyką oraz leczeniem dzieci i dorosłych z chorobami narządu ruchu.

U dorosłych pacjentów diagnozuje i leczy zespoły bólowe, choroby zwyrodnieniowe, choroby tzw. „przeciążeniowe” m.in. entezopatie, łokieć tenisisty, golfisty, zapalenie ścięgna Achillesa, ostrogi piętowe.

W zależności od wskazań podaje blokady, kolagen, kwas hialuronowy, osocze bogatopłytkowe (PRP), biopolimery w iniekcjach do i okołostawowych.

Od ponad sześciu lat wykonuje badania USG bioderek dzieci (preluksacja) w celu wykrycia i leczenia dysplazji stawów biodrowych. Prestiżowe szkolenie w tym zakresie odbyła u prof. Reinharda Grafa, twórcy metody, która jest złotym standardem w rozpoznawaniu dysplazji bioder w Europie. Specjalizuje się w leczeniu dzieci z wadami wrodzonymi stóp w tym stopy końsko-szpotawe, wrodzone przywiedzenie przodostopia czy też stopy piętowe. Diagnozuje i kwalifikuje do leczenia dzieci z wadami postawy, skrzywieniem kręgosłupa, asymetrią barków i skróceniem kończyn.

Na bieżąco aktualizuje swoją wiedzę jako uczestniczka licznych renomowanych szkoleń i kursów.

Zajmuje się propagowaniem zachowań prozdrowotnych i społeczną profilaktyką wad postawy, między innymi biorąc w 2014 roku udział w realizacji „ Programu profilaktyki wad postawy u dzieci z klas od 0 do VI „

W 2016 roku zdobyła tytuł Ortopedy Roku w plebiscycie Hipokrates Pomorza i nadal cieszy się uznaniem pacjentów za swój profesjonalizm i życzliwość.