Endokrynolog

Choroby związane z układem hormonalnym, to choroby XXI wieku i coraz częściej stają się utrapieniem dzisiejszego społeczeństwa.

Endokrynolog to specjalista, który zajmuje się zaburzeniami oraz leczeniem nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu hormonalnego. Zatem jego celem jest rozpoznawanie i leczenie zaburzeń funkcji gruczołów dokrewnych, wydzielających hormony, a te z kolei pełnią w naszym organizmie niezwykle istotną rolę. Wpływają na wszystkie tkanki i układy, odpowiadają za przemianę materii, kontrolują rytmy dobowe, decydują o samopoczuciu, jakości życia i stanie psychicznym. Jednak to nie ich jedyne zadania, ponieważ odpowiadają również za procesy płciowe, regenerację sił, energię życiową i jej brak, nastrój, wygląd skóry, włosów, ciała, wagę i wiele innych.

Specjalistyczne konsultacje endokrynologiczne realizowane są w Tczewie. Zapraszamy także osoby z pobliskich miast: Malborka i Starogardu Gdańskiego.

W naszej klinice profesjonalne usługi świadczy także dermatolog wenerolog.

Zobacz jak możemy Ci pomóc

Endokrynolog w NovaClinica w Tczewie zajmuje się diagnostyką i leczeniem schorzeń:

niedoczynność tarczycy
nadczynność tarczycy
choroba Hashimoto
zaburzenia miesiączkowania
zespół policystycznych jajników - PCOS
hiperprolaktynemia
nadmierne owłosienie
choroby przysadki
choroby nadnerczy

W NOVACLINICA OFERUJEMY:

Nasi doświadczeni lekarze zadbają o Twój komfort podczas każdego badania.

Konsultacje endokrynologiczne
USG tarczycy