Chirurg naczyniowy / angiolog

Angiologia to dyscyplina medyczna odpowiedzialna za leczenie chorób naczyń krwionośnych i limfatycznych. W bardziej ogólnym ujęciu angiologia zajmuje się wszystkim tym, co wiąże się z budową i funkcjonowaniem układu krwionośnego i chłonnego.

W Polsce na choroby żył cierpi około 20% osób do 20-go roku życia, 57% mężczyzn i 68% kobiet w wieku średnim oraz aż 80% sześćdziesięciolatków. Jest to zatem schorzenie niezwykle rozpowszechnione, ale niestety przez wielu niepostrzegane, jako realne zagrożenie zdrowia. Pierwsze objawy, wydające się na początku tylko kwestią estetyczną (tzw. “pajączki”), z czasem przeradzają się w obrzęki i zaczynają niepokoić chorych, zwykle kobiety. Postęp choroby prowadzi do nasilającego się bólu i innych dolegliwości subiektywnych, rozwoju żylaków, nawracających stanów zapalnych żył, krwotoku z żylaków i zmian troficznych skóry. Dlatego diagnostyka jest kluczowym elementem już w pierwszym etapie schorzenia, pozwala bowiem ocenić stopień rozwoju choroby i dobrać odpowiednie leczenie. Warto dodać, że tego typu problemami zajmuje się chirurg naczyniowy.

Specjalistyczne konsultacje chirurga naczyniowego realizowane są w Tczewie. Zapraszamy również osoby z pobliskich miast: Malborka i Starogardu Gdańskiego.

Warto dodać, że w Nova Clinica przeprowadzamy także konsultacje urologiczne i ultrasonograf jamy brzusznej.

Zobacz jak możemy Ci pomóc
Badanie Dopplera jak wygląda

W NovaClinica zajmujemy się diagnostyką i leczeniem takich schorzeń jak:

żylaki
pajączki naczyniowe
obrzęki kończyn dolnych
obrzęki limfatyczne
zapalenia naczyń
niewydolność żył głębokich
miażdżyca
zwężenia i niedrożności tętnic
zespół stopu cukrzycowej

W NOVACLINICA OFERUJEMY:

Nasi doświadczeni lekarze zadbają o Twój komfort podczas każdego badania.

konsultacje chirurga naczyniowego
USG doppler żył kończyn górnych i dolnych
USG doppler tętnic kończyn górnych i dolnych
USG doppler aorty