Alicja Pyla

mgr fizjoterapii Alicja Pyla
Zajmuje się kompleksową fizjoterapią kobiet na każdym etapie życia ze  szczególnym uwzględnieniem okresu ciąży oraz czasu po porodzie.
Uczestniczka wielu szkoleń, która cały czas podnosi swoje kwalifikacje.
Certyfikowany terapeuta metody Bebo.
Absolwentka kursów : Osteopatyczne podejście do terapii dna miednicy, Terapia manualna w ginekologii, Terapia blizny, Terapia w rozstępie mięśnia prostego brzucha, Fizjoterapia uroginekologiczna kobiet w ciąży, Medical Pregnancy Training, Pelvifly- terapia w dysfunkcjach dna miednicy  z wykorzystaniem telemedycyny, Elementy Pilates, Ćwiczenia kobiet w ciąży, Ćwiczenia kobiet po porodzie, Kinesiotaping  kobiet w ciąży.
Posiada jedenastoletnie doświadczenie w pracy z pacjentami ortopedycznymi i neurologicznymi na oddziale rehabilitacji Szpitali Tczewskich.
Zakres działań :
– przygotowanie do ciąży, tzw. trymestr “0”
– opieka okołoporodowa – terapia w ciąży- bóle miednicy, spojenia łonowego, bóle kręgosłupa, obrzęki
– przygotowanie do porodu
–  rozejście mięśnia prostego brzucha (DRA)
– blizna po cesarskim cięciu oraz nacięciu/ pęknięciu krocza
– obniżenie narządów miednicy
– wysiłkowe nietrzymanie moczu
– nauka treningu dna miednicy (MDM)
– bolesne współżycie
– bolesne miesiączki